Ik rij donderdag de tijdrit in Woubrugge. Wie is er bij?
Ik ga waarschijnlijk heen en terug op de fiets.
Ik kreeg deze mail:
Beste deelnemer,
A.s. donderdag is de laatste ronde van de Zuid-Holland Tijdritcompetitie onder auspiciën van de LRTV Swift.
Bij deze ontvang je de voorlopige startlijst:
www.tijdrijden.nl/ttar/?view=startlist&compid=2012ZH&roundid=R5Zoals je kan zien is er nog plek voor zo’n 20 renners. Deze renners moeten zich snel aanmelden!
Mocht je onverhoopt toch niet kunnen, meld je tijdig dan af!
Parkoers
Het Woubrugge-parkoers (kaartje) is 14,4 kilometer lang. In tegenstelling tot wat bij de Swift Time Trials gebruikelijk is, is de start zuidelijk gesitueerd nabij de rotonde (kruising Bodens Hosangweg en de Kruisweg) en ligt het keerpunt in het noorden (kruising Bodens Hosangweg en de Zwetweg).
Extra info
www.swift-leiden.nl/renners/tijdritten/1064-watts-wind-woubrugge.htmlPermanence & kleedgelegenheid De inschrijftafel staat in Café 'Die Twee'. Daar worden na afloop ook de prijzen uitgereikt. In de sporthal naast het café kunnen de renners zich omkleden en douchen. Er is (beperkte) parkeergelegenheid.
Adres café/sporthal: Bateweg 78, 2482 AN Woubrugge. maps.google.com
Punten van aandacht
- Tussen 17:30 en 18:15 uur kunnen de rugnummers worden opgehaald
- Na afloop worden de dag- en eindprijzen uitgereikt in Café 'Die Twee'
CTWTT (Tijdrit) zaterdag 15 september
Twee dagen later is er een tijdrit te Giessen-Oudekerk. Meer informatie vind je op het forum van
www.wielertoerist.nl. Aanmelden kan via
tt@ctwt.nl.
Monstertijdrit (MTR)
Wellicht heb je ook interesse om mee te doen aan de monstertijdrit. Deze is zondag 30 september, 122,55 kilometer in de Flevopolder. Meer informatie vind je op
www.monstertijdrit.nl.
Namens de tijdrit-/rencommissie van Swift,
Ruben Verheul & Corniel Nobel