Auteur Topic: [09 - 21] Rabo Ploegentijdrit  (gelezen 727 keer)

Offline de brommer

• WTOS Bestuur
  • Student
[09 - 21] Rabo Ploegentijdrit
« Gepost op: 16 maart 2012, 23:27:23 »
Voor alle strijkijzers tijdrijders:

Citaat van: die ene oranje-blauwe bank, die al jaren de tour gaat winnen maar steeds wil de kopman maar niet op z'n fiets blijven zitten...
Doe mee aan het 'WK ploegentijdrit!'
[...] Graag willen wij je attenderen op de mogelijkheid om met vrienden en/of collega's mee te doen aan het WK ploegentijdrit voor sportieve fietsers. Rabobank organiseert in samenwerking met de KNWU een 'WK' ploegentijdrit voor sportieve fietsers. Op 21 september, vijf dagen na het WK voor merkenteams, maar wel op het echte WK-parcours. In teams van vier mannen en/of vrouwen. Met of zonder licentie. Als vrienden- en vriendinnenteams, of als bedrijfsploegen. [...]

Als het je wat lijkt, hier meer:
http://www.rabosport.nl/wielrennen/raboploegentijdrit
http://sportief.knwu.nl/inschrijven-raboploegentijdrit.html

Natuurlijk ook wel een mooie training voor het NCK...
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2012, 17:43:23 door Erik »

Offline LJ

• WTOS Lid
  • Student
  • Luuk Jansen
Re: Speciaal voor Rob (en andere tijdrijders)!
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2012, 09:42:33 »
Lijkt me wel mooi
zelfs op de beste carbon fiets zijn het nog steeds je benen die het moeten doen!!

Offline Robbie

• Burger
Re: Speciaal voor Rob (en andere tijdrijders)!
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2012, 10:44:50 »
Lijkt me ook wel mooi, maar om er ook nog een selectiewedstrijd ervoor te moeten rijden daar ben ik minder huiverig voor.
"Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza." - Dave Barry

Offline Bermridder

• Bermridder
  • Burger
Re: [09 - 21] Rabo Ploegentijdrit
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2012, 12:29:21 »
Dan heb je een op de minuut uitgekiende voorbereiding, blijkt er tijdsverschil van 2 minuten te zijn in Limboland
KOERS!

Offline Robbie

• Burger
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2012, 12:53:32 »
en er bestaat zoiets als categorie II bier in Limboland ... raar land dat Limboland
"Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza." - Dave Barry

Offline Bermridder

• Bermridder
  • Burger
« Reactie #5 Gepost op: 22 september 2012, 15:20:29 »
Toch wel leuk om op TV het parcours te zien. Blijkbaar zijn er meer mensen die tactisch aan het sparen zijn op de Cauberg :P
KOERS!

Offline Mega Mindy

• WTOS Bestuur
  • Burger
« Reactie #6 Gepost op: 22 september 2012, 16:34:56 »
Sparen in de laatste kilometers... Je bent mijn favoriete ploeggenoot (=

Verder voor iedereen die het niet wil geloven, ik was als enige op tijd. Alleen starten bij een ploegentijdrit is wat verwarrend voor het publiek en verkeersregelaars, maar ze juigen wel hard als ze het snappen. Verder is er geen tijd verschil met het zuiden... tuig