Auteur Topic: Ploegentijdrit Nootdorp en Pijnacker, 9 en 18 aug  (gelezen 425 keer)

Offline Tim

• Corsa redactie
  • Burger
Ploegentijdrit Nootdorp en Pijnacker, 9 en 18 aug
« Gepost op: 2 augustus 2012, 14:33:44 »
Tijdens de rondes van Nootdorp en Pijnacker vinden er ploegentijdritten voor bedrijventeams plaats. Bij Nootdorp staat uitgelegd dat het voor 4 man is, waarvan max 1 licentiehouder. Mss is het leuk om daar met een TU-team heen te gaan, 'k weet natuurlijk niet wat ze vinden van studenten, of die bij een bedrijventeam mogen zitten.
Zelf zit ik tijdens Nootdorp in Frankrijk, maar mss kunnen jullie een team maken en meedoen? Bv als harde rijders zonder licentie: Sytse en Manasse en als TU medewerker Laurens? Nog 1 persoon erbij vinden en klaar... Informatie hierover inwinnen laat ik even aan geinteresseerden over.

Bij Pijnacker staat letterlijk "koppelkoers voor bedrijven", is me niet helemaal duidelijk of dat dan 2 personen is of dat ze ploegentijdrit bedoelen. In elk geval lijkt het mij wel leuk om daar mee te doen, dan ben ik weer terug. Zal eens informatie in gaan winnen daarover.

Offline Laurens

• WTOS Lid
  • Student
Re: Ploegentijdrit Nootdorp en Pijnacker, 9 en 18 aug
« Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2012, 16:00:00 »
Is een bedrijventeam geen manier om meer sponsoring binnen te harken? Oftewel, betaal je je niet blauw qua inschrijfgeld?
idee is verder wel leuk natuurlijk!
Neeeeee!

Offline Tim

• Corsa redactie
  • Burger
« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2012, 16:16:38 »
Geen idee.. ik heb die lui van Pijnacker gemaild iig. Mss even zorgen dat de TU betaald dan.

Offline LJ

• WTOS Lid
  • Student
  • Luuk Jansen
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2012, 19:12:43 »
Ik wil wel starten als de licentie houder. Evt.
zelfs op de beste carbon fiets zijn het nog steeds je benen die het moeten doen!!

Offline Tim

• Corsa redactie
  • Burger
« Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2012, 23:31:42 »
Hmm, Pijnacker zit vol en is vooral bedoeld voor bedrijven uit Pijnacker en Nootdorp. Heb zo'n vermoeden dat dat voor Nootdorp ook geldt aangezien ze op de site van de ronde van Nootdorp samen genoemd worden. LJ of Laurens, vragen jullie dat?
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 08:02:07 door Tim »

Offline de brommer

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #5 Gepost op: 3 augustus 2012, 08:46:42 »
Volgens het lokale suffertje is het zo dat je in zowel Nootdorp als de buurgemeente als team moet starten.
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 08:48:23 door de brommer »

Offline Tim

• Corsa redactie
  • Burger
« Reactie #6 Gepost op: 3 augustus 2012, 09:02:17 »
Hmm, helaas.. dan zitten ze dus automatisch allebei vol. Jammer, was vast leuk geweest.